Loading...
govornik

Sebastian Rennack

Međunarodni retail analitičar i konsultant, Njemačka

Aletos

Šta ćemo čuti?

U vrijemenu kada diskonteri bilježe rast iznad stope inflacije i osvajaju udeo na gotovo svakom tržištu, ključno pitanje postaje: da li su pred evolucijom u pravcu supermarketa – ili povratkom osnovnim principima niskih cena? Prezentacija analizira strategije Lidla, Aldija, Biedronke i drugih lidera u Nemačkoj i CEE regionu, njihove odgovore na promjene u ponašanju potrošača i dilemu između proširivanja asortimana, održivosti i lokalnog pozicioniranja.

O govorniku

Predstavljamo Sebastiana Rennacka – jednog od vodećih međunarodnih analitičara za maloprodaju i FMCG sektor u centralnoj i istočnoj Evropi.

Sebastian Rennack je međunarodni ritejl analitičar s gotovo 20 godina iskustva rada i života na tržištima u razvoju širom Evrope. Za sebe kaže da je njemački iseljenik koji donosi jedinstvenu kombinaciju strateške perspektive, dubinske analitike i praktičnog prodajnog iskustva, izgrađenu tokom bogate karijere u sektoru prehrambene maloprodaje.

Njegov geografski fokus je na regionu centralne i istočne Evrope, gdje u svom radu posebnu pažnju posvećuje identifikaciji i praćenju lokalnih "trgovaca-heroja" – dinamičnih maloprodajnih lanaca koji često ostaju "ispod radara", a koji predstavljaju značajnu priliku za manje proizvođače robe široke potrošnje da optimizuju svoje strategije i ostvare rast kroz ključne regionalne partnere.

Pored toga, Sebastian je specijalizovan i za diskontni kanal, što dodatno osnažuje njegovu ekspertizu, s obzirom na to da i sam dolazi iz maloprodaje. Tokom karijere obavljao je rukovodeće operativne funkcije u kompanijama Schwarz Group i Metro Group, gdje je vodio prodajne timove i razvijao nacionalne prodajne strategije u Njemačkoj, Poljskoj, Ukrajini i Rusiji. Ta iskustva mu omogućavaju da poveže visokonivoljske strategije sa stvarnim izazovima i prilikama na terenu.

Sebastian je autor više od 500 članaka zasnovanih na podacima, objavljenih na više od 12 jezika – najprije kao dugogodišnji analitičar i međunarodni dopisnik za Lebensmittel Zeitung, vodeći njemački nedeljnik za prehrambenu maloprodaju, a danas kao nezavisni saradnik brojnih maloprodajnih publikacija širom centralne i jugoistočne Evrope.

Njegov rad je prepoznat i nagrađen na međunarodnom nivou – dobitnik je prestižne nagrade Top Retail Experts, kao i priznanja RETHINK Retail Analyst Award, koje je osvojio tri godine zaredom.

Kao govornik na vodećim industrijskim konferencijama, Sebastian kombinuje podatke i praktične uvide, donoseći relevantne i korisne perspektive na aktuelne izazove i trendove s kojima se suočavaju profesionalci u maloprodaji i FMCG industriji.

Ako tražite govornika s međunarodnim iskustvom, dubokim razumijevanjem tržišta i kupaca i pristupom usmjerenim ka konkretnim rješenjima – Sebastian Rennack je pravi izbor.

Instagram
Email